کاربرد تگ های هدینگ در سئو سایت زیاد است.

کاربرد تگ های هدینگ یعنی h1، h2، h3 تا h6 در سئو سایت زیاد است. در بهینه سازی موتور جستجو از تگ عنوان استفاده های زیر می شود.

اول از همه لازم است کاربران مبتدی را با این تگ ها آشنا کنیم. تگ هدینگ که برای تگ عنوان مورد استفاده قرار می گیرند چند خاصیت دارند.


کاربرد تگ هدینگ در طرحی سایت


در بحث طراحی سایت، تولید محتوای سایت، درج محتوا و به روز رسانی سایت از این تگ برای تعیین عناوین استفاده می شود. با اعمال این تگ، عنوان سرفصل ها هم بولد می شوند و هم سازشان تغییر می کند. همچنین اهمیت بالای متن را نشان می دهند. در این میان بزرگترین و پررنگ ترین تگ را h1 دارد و به تریتیب تا آخر کوچک می شود. به صورت زیر:

اهمیت تگ های هدینگ در سایت به این صورت مشخص می شود.

کاربرد تگ هدینگ در سئو


کاربرد تگ هدینگ در سئو به جهت درکی که موتورهای جستجو از آن دارد، بسیار بالاست. موتورهای جستجو و از جمله گوگل، کلمات و عباراتی را که داخل تگ های هدینگ گذاشته اید، به عنوان موضوع مطلب تشخیص می دهند. از این رو در بحث سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو، کلمات و عبارت پراهمیت را از این تگ ها بی نصیب نکنید. بدین منظور کلمات کلیدی سایت و مطلب خود را داخل تگ هدینگ قرار دهید.


نحوه اعمال تگ های هدینگ در سئو


نحوه اعمال تگ های هدینگ در سئو درست همانند عنوان های کتاب است. اگر به فهرست مطالب یک کتاب نگاه کنید می توانید کاملا الگو برداری نمایید. هر صفحه از سایت یک تگ h1 دارد که موضوع اصلی را در بر می گیرد. این موضوع اصلی همانند اسم یک کتاب است که بیان کننده موضوع کتاب است. سرتیترهای بعدی را می توانید در تگ h2 و h3 قرار دهید. درست همانند فهرست یک کتاب که به عنوان های ریزتر تقسیم می شود. تگ h2 را مثل اسم فصل های کتاب و h3 را همچون پاراگراف های موجود در هر فصل تصور کنید. تگ های بالاتر اهمیت کمتری برای گوگل دارند. اما اگز از ان ها استفاده کردید اشکالی ندارد. سعی کنید تگ ها را به تریتب به کار ببرید و بیش از حد اعمال نکنید.
کاربرد تگ های هدینگ در سئو سایت انقدر بالاست که لازم است برای آن ها از کلمات کلیدی برای گرفتن رنکینگ در گوگل استفاده کنید.

 

Top